Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Powiat Żniński
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Modernizacja infrastruktury kształcenia zawodowego w Zespole Szkół Specjalnych w Żninie

Załączniki do pobrania

Ogłoszenie do pobrania
1 Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (PDF, 128KB) 2018-09-21 15:05:28 128KB 478 razy
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
1 Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (PDF, 707KB) 2018-09-21 15:05:51 707KB 3 razy
2 Załącznik nr 1 Formularz oferty.doc (DOC, 1.3MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:06:06 1.3MB 54 razy
3 Załącznik nr 2 Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia .docx (DOCX, 1.2MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:06:18 1.2MB 36 razy
4 Załącznik nr 3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu .docx (DOCX, 1.2MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:06:39 1.2MB 34 razy
5 Załącznik nr 4 Formularz Wykaz sprzętu .doc (DOC, 1.5MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:06:52 1.5MB 109 razy
6 Załącznik nr 5 Informacja o przynależności do tej samej grupy kapitałowej .doc (DOC, 80KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:07:18 80KB 33 razy
7 Załącznik nr 6 Istotne postanowienia umowy.pdf (PDF, 582KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:07:30 582KB 62 razy
8 Załącznik nr 7 Pisemne zobowiązanie podmiotu.doc (DOC, 1.2MB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:07:42 1.2MB 39 razy
9 Załącznik nr 8 Część I zamówienia ? Zakup i dostawa schodołazu.pdf (PDF, 289KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:07:53 289KB 102 razy
10 Załącznik nr 9 Część II zamówienia ? Zakup i dostawa narzędzi i sprzętu mechaniczno ? ślusarskiego.pdf (PDF, 657KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:08:11 657KB 169 razy
11 Załącznik nr 10 Część III zamówienia Zakup i dostawa narzędzi i przyborów ogrodniczych.pdf (PDF, 484KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:09:09 484KB 112 razy
12 Załącznik nr 11 Część IV zamówienia Zakup i dostawa mebli gastronomicznych.pdf (PDF, 310KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:09:23 310KB 39 razy
13 Załącznik nr 12 Część V zamówienia Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i urządzeń współpracujących.pdf (PDF, 418KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:09:34 418KB 52 razy
14 Załącznik nr 13 Część VI zamówienia Zakup, dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV.pdf (PDF, 449KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:09:47 449KB 74 razy
15 Załącznik nr 14 Część VII zamówienia Zakup i dostawa sprzętu do wyposażenia kuchni.pdf (PDF, 375KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:10:13 375KB 69 razy
16 Załącznik nr 15 Część VIII zamówienia Zakup i dostawa mebli oraz wyposażenia pracowni.pdf (PDF, 454KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:10:26 454KB 115 razy
17 Załącznik nr 16 Część IX zamówienia Zakup i dostawa sprzętu porządkowego.pdf (PDF, 426KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:10:54 426KB 78 razy
18 Załącznik nr 17 Część X zamówienia Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej sprzętu -BHP.pdf (PDF, 532KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:11:10 532KB 93 razy
19 21_09_2018_15_17_53_Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.pdf (PDF, 708KB)
Po terminie otwarcia ofert
2018-09-21 15:17:53 708KB 53 razy
Wynik postępowania
1 Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 1.4MB) 2018-10-01 15:19:13 1.4MB 518 razy
2 Informacja o unieważnieniu postępowania o udzieleniu zamówienia publicznego - Część I Zakup i dostawa schodołazu.pdf (PDF, 564KB) 2018-10-24 14:36:56 564KB 415 razy
3 Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Część III zamówienia - Zakup i dostawa narzędzi i przyborów ogrodniczych.pdf (PDF, 1.2MB) 2018-10-24 15:31:20 1.2MB 461 razy
4 Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania w części VII, VIII, IX.pdf (PDF, 944KB) 2018-10-29 11:55:45 944KB 441 razy
5 Ogłoszenie o unieważnieniu Część IV - Zakup i dostawa mebli gastronomicznych.pdf (PDF, 554KB) 2018-10-29 12:17:08 554KB 397 razy
6 Ogłoszenie o unieważnieniu część VI postępowania - zakup, dostawa i montaż sprzętu AGD i RTV.pdf (PDF, 553KB) 2018-10-29 12:50:00 553KB 417 razy
7 Informacja o unieważnieniu Część X zamówienia ? Zakup i dostawa środków ochrony indywidualnej ? sprzętu BHP .pdf (PDF, 549KB) 2018-10-30 14:59:25 549KB 481 razy
8 Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania Części II zamówienia ? Zakup i dostawa narzędzi i sprzętu mechaniczno ? ślusarskiego.pdf (PDF, 548KB) 2018-10-30 15:08:42 548KB 410 razy
9 Ogłoszenie o unieważnieniu Część V Zakup, dostawa i instalacja sprzętu komputerowego i urządzeń współpracujących.pdf (PDF, 610KB) 2018-10-30 15:23:43 610KB 409 razy
Udzielenie zamówienia
1 Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia.pdf (PDF, 87.KB) 2018-11-26 11:29:26 87.KB 401 razy

Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Akcja Osoba Data
Dodanie dokumentu: Joanna Obiała 21-09-2018 15:05:28
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: Starosta Żniński 21-09-2018
Ostatnia aktualizacja: Joanna Obiała 26-11-2018 11:29:26